Lägret

Okej tänkte berätta om konfa lägret nu! Har haft det såå otroligt roligt! Verkligen det roligaste jag har gjort under mina hela 14 år! Alla människor jag lärde känna var helt UNDERBARA! Ledarna, prästen,konfirmanderna, alla var såå fantastiska! Ett minne för livet! 
 
(Jag gick på läger i Åmol på Stora Strand)

Så här såg dagarna ut 
Väckning klockan 8 
Andakt halv 9 
Frukost kvart i 9
Lektion halv 10  i ungefär 1,5 timme
Lunch kl 12 
Fritid till klockan 2 
Aktiviteter i nån timme
Middag halv sex 
Fritid tills 7
Grupp möten från 7-8 
Fritid till kl 10
Andakt kl 10 
Man ska ligga i sängen vid 11 
och vid 12 ska det vara tyst
 
Det låter som om vi inte får någon fritid alls men det är nästan bara det vi har! Haha! Om ni funderar på att konfirmera er (alltså om ni är yngre) så TVEKA inte!! Gör de!! Ni kommer INTE ångra er! :D  
 
Världens bästa konfirmander <3 
 
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback