Inte mycket bloggning dom här dagarna

Jag vet att jag inte bloggar mycket nu förtiden men har inte haft tid osv. Tänkte i alla fall berätta lite om dom här dagarna.

Onsdags: Jobbade på Mammas jobb från klockan 10-17 efter åkte jag Anna och Mamma till först stinsen och köpte ett par jeans till mig sen hyrde vi film och köpte subways.

Torsdag
: Åkte och fixade bankkort till mig, sen drog jag och Rebecca till stan, tog tunnelbanan till liljeholmen tvärbanan till trekanten och där träffade vi daniel, Peter och miugel. Sen drog jag och rebecca, käkade på donken och gick i liljeholmencentrum, sen åkte vi hem till henne hem till mig och sov här.

Fredag:
Vaknade av min lilla snarkande vän, nää skoja bara.. Låg kvar i sängen ett bra tag, åt frukost sen började vi rensa mitt rum. När vi var klara med de drog vi till stinsen med Anna. Fick dock inte med mig något hem..



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback