De är över nu.

Jag kan inte fatta att du har hittat en annan nu, de var ju du & jag för 2 år sen. Har aldrig varit så kär & kommer aldrig hitta någon som du. Om du bara visste hur mycket du betyde för mig. Att se dig med någon Annan är som en kniv in i hjärtat, att se att du inte bryr dig om jag är ledsen eller hur jag känner. Du bryr dig helt enkelt inte längre, jag som trodde att de aldrig skulle ta slut. Men nu står jag här och vet inte vart jag ska gå.

Jag vet att de aldrig kommer bli som förr, då allt var perfekt♥  Du ska bara veta hur mycket jag saknar dig, hur många gånger jag tänker på våra minnen.
Men Tänk om du bara visste vad folk säger om dig, tycker faktisk väldigt synd om dig. Skulle aldrig vilja vara som dig, och jag kommer aldrig bli så respektlös som du är. De här är slutet och de vet jag, är på något sätt skönt att släppa taget om dig. Att aldrig behöva tänka på dig som jag gör. Så nu säger jag hejdå för en allra sista gång.

För du ska veta att den här gången kommer jag inte tillbaka

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback