I lost my teddy bear, will u sleep with me ?

hej alla saras läsare! det e jag som e saras lillasyster dåra ;) lite om mig kanske, jag e 13 år, en syster som heter sara ( :o ) går i häggvikskolan.. älskar justin bieber och sånt där .. ALLA ba Kbry. men skitsamma.. ville bara säga hej och att jag är bäst! men just nu sitter jag och kollar lite på facebook och chattar med lite folk och sånt tråk.. men ska se om det finns nåt att äta i det här huset inte ätit sen igår morse.. :o puss ebba andersson :*

Till världens finaste storasyster

tack för att du alltid finnns för mig. jag är ju inte världens snällaste nu lixom skitungen i familjen.. ;) men du finns där och visar mig rätt väg i livet och gör så jag gör lite rätt iallafall, fattar inte hur du orkar... men är jävligt tacksam iallafall! du är mitt liv, mitt allt, min sol, mitt ljus, min klippa när allt annat faller, men det bästa och värdefullaste är att du är min storasyster. Jag älskar dig mest av allt, Sara Rebecca Asperheim

/ din skitunge ..






Vadå fjortisar ? ;)


kalla det vad ni vill, men vi kallar det S-Y-S-K-O-N K-Ä-R-L-E-K

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback