Towe Strömstedt

Towe Strömstedt den roligaste bruden som finns på joren seriöst. Vi lärde känna varandra när hon började 6an vi var med varandra första helgen efter vi hade börjat. Vi kanske inte klickade skit snabbt, men sen efter ett halv ungefär efter mycket bråka och skit som hade hänt så blev vi super tighta och fick ett minne som ingen annan kan slå! vi kallar de "pretty woman"
Den här tjejen de går inte att beskriva henne, hon har brun/blont hår alltid glad och skämtar hela tiden! Jag älskar henne så himla mycket men jag kanske inte alltid visar de så ofta men jag kan säga er att de gör ja! Min kärlek är så jävla stor så stor. Towe jag vet vi bråkar men de gör väl alla bästavänner? De är ju bara så livet är. Jag finns för dig när de stormar på havet min  ängel. Och towe glöm aldrig ALDRIG att jag alltid finns för dig och att jag kommer älska dig så länge som de går!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback