mitt långfinger får stånd varje gång jag ser dig

haha jag tyckte rubriken var lite rolig haha jag vet jag är tråkig.. allafall hej! snart kommer sara hem *happyface* saaaaknar henne grymt min sarii (a)

lite om vad som hänt i dagarna igår, tråkig skola, grönan med elin, nora, gustav, robin, adam och fler:) såg en kille med dom finaste ögon jag seriöst nånsin sett dom dödade. haha :)

idag, först brännbollstunering jag va typ inte med för er information, sen typ darja o emelie en mini stund sen drog jag hem bytte om och gick och mötte upp ingrid, så grymt längsen jag träffa henne vi snackade och satt ute i solen och chilla sen drog vi t centrum köpte lite saker och drog och åt på sams. ska fixa för imorn nu. skolavslutning ni vet :D

rebecca arrighi



äääälskar dig tjejen!!


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback