min andra halva'




'
jag älskar dig sara asperheim. Jag vet att jag alltid kan komma till dig om jag behöver hjälp eller har problem med killar,kompisar. Som nu när jag är lite störd pga av ............................... då hjälper du mig. du vet att du alltid kan komma till mig om det är något. du betyder så otroligt mycket för mig min ängel. Vi bråkade mer förut men nu bråkar vi aldrig, fast vi är inte med varandra som vi var förut. Kommer ihåg en sommar för länge länge sen när vi var nästan varje dag. men vad som än händer ska du veta att jag alltid alltid ALLTID kommer älska dig vad somen händer ! du är min andra halva sara, och det kommer du alltid vara. 

lillasyster ♥ storasyster 

du är allt ! ♥

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback