Emelie Walcott

Hej alla Saras söta läsare! Emelie här, förlåt att jag inte bloggat. Är verkligen dålig på det i vissa perioder alltså, men ska börja igen så fort lovet börjar och jag gjort en ny design☺

Vad har hänt idag då? Började 8.30 och slutade strax innan 13.00. Vi rensade ut skåpen idag och jag hade förvånansvärt lite att ta med mig hem, fast det blev lite mer sen när jag gick med på att ta med en kille i min klass påse hem. HAHA höll på att glömma den på bussen men Ellinor påminde mig!;) Så nu sitter jag bara på mitt rum och chillar, hade tänkt åka nånstans med nån fast vädret gör mig fett otaggad-.- Men ska iaf kanske möta upp mamma och lillebror sen, ska köpa lite grejjs!

Det var lite *host* kort *host* om min dag... Vi hörs sen!

Tog bilden i skolan för några månader sen:)

// Emelie "SAKNARSARASÅJÄVLAMKTSÅDETFINNSINTE" Walcott♥

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback