thank you for the memories

hej alla snckade nyss med sara saknar pluttisen! allafall lovad att blogga 3 gånger om dagen nu, fram till onsdag för då åker jag till italien och är borta 3 veckor. ska berätta vad jag har gjort dom här dagarna, i tisdags var jag på grönan med först emelie sen kom darja, mimi, maria och mabe sen senare tiran och mona sen rullade det bara in mer folk. vi kom när det öpnna och gick när det stängde en riktig sommarlovsdag med härligt folk helt enkelt. sen onsdag chilla jag bara och torsdag mer chill sen åkte in till pappas resurang och åt. igår var jag med en person, vi va i kista oså sen stötte vi på maja och leila så vi snckade med dom ett tag sen drog jag hem. idag har jag varit inne i stan med sofia jag köpte ett haksband 2 tröjaor två piercingar ett par shorts ett nagellack och en bikini rätt mycket jag fick med mig där va haha. nus ka jag äta. det här blir ett bildlöst inlägg men uppdaterar senare ikväll och då får ni bilder också
pussar becca

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback