Shit baby girl, de här är svårt jag blir bara mer kär för varje dag som går.

Dag 1 Jag och rebecca åker först ner till et utav mina landställen här och träffade mina katter och lite gamla kompisar sen åkte vi till mitt andra landställe och bara packade upp och så.

Dag 2, Dag 3 Chillade vi bara solade, badade, snackade, tittade på film, träffade Jonas o så

Dag 4 Åkte vi till kneipyn (stavning) som är ett vattenland och typ nöjespark om man ska beskriva de. Där badade vi mest och hade de gaaalet kul! Båda vi somnade i bara en liten stund och fick väääärsta randen!

Dag 5 Gick vi upp typ halv 8 fixade oss sen åkte vi in till visby för rebecca skulle hem :( Sen på kvällen var de fest på mitt första landställe så där var jag med massssaa gamla barndomskompisar som jag inte har träffat på evigheter.

Och rebecca om du läser de här så måste du fortsätta blogga för mitt internet kan bara lägga av ;)


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback