Rebecca Felicità Arrighi

Rebecca vi har inte känt varandra länge. Men under ett halv år har vi blivit så otroligt bra vänner. Jag kan berätta allt för dig precis allt, du vet alltid vad du ska säga för att få mig att bli på bättre humör. Du förstår alltid sakerna som jag berättar och är där och tröstar mig om tårarna rinner. Vi har så många roliga minnen tillsammans amir, skilda vägar, bodyguard. Fast ibland kan jag bli lite iriterad på dig när du inte hör vad jag säger o bara skriker va!? Hahaha men jag älskar dig endå! Du är den undebaraste människan som finns på hela jorden! Och jag kommer aldrig och då menar jag aldrig släppa taget om dig! Jag kan skriva tusen långa texter om dig för de finns så mycket att berätta.
Jag saknar dig så himla mycket nu när jag inte kan täffa dig. Det blir tomt när man har varit med nån precis varje kväll på sommarlovet och sen helt plötsligt inte längre. Jag vet inte vad jag skulle göra om du försvann ur mitt liv, för du är halva mitt liv du är becci min becci, mitt liv min fru, mitt ALLT. När jag ser dig ledsen får jag panik för vem vill se sin bästavän vara ledsen? Inte jag i alla fall! Den som sårar dig kommer gräva sin egen grav. Som jag har skrivit så har vi så många minnen tillsammans och jag hoppas de kommer bli 1000 mer!

Jag vill att du ska veta att jag älskar dig.


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback