Undebar text ♥

"Ibland, sent på kvällarna, så ligger jag vaken och tittar på henne när hon sover. Just bara för att hon är så fin. Hon är borta i fredfulla drömmar så jag släcker lampan och ligger där i mörkret. Plötsligt så slås jag av tanken: om jag inte vaknar upp imorgon, skulle hon då någonsin tveka på vad jag känner för henne längst inne i hjärtat?

Om morgondagen inte kommer, kommer hon då veta hur mycket jag älskar henne? Har jag försökt på alla sätt att dagligen berätta för henne att hon är den enda? Och om min tid på jorden var slut och hon skulle behöva leva sitt liv utan mig, skulle kärleken jag gav henne igår vara tillräcklig?

Jag har förlorat många i mitt liv som inte har vetat hur mycket jag har älskat dem. Nu lever jag med en ånger för att mina känslor för dem aldrig avslöjades. Efter det så lovade jag mig själv att berätta för henne varenda dag hur mycket hon betyder för mig och undvika alternativet där det inte ingår en andra chans.

Om morgondagen inte kommer, kommer hon då veta hur mycket jag älskar henne? Har jag försökt på alla sätt att dagligen berätta för henne att hon är den enda? Och om min tid på jorden var slut och hon skulle behöva leva sitt liv utan mig, skulle kärleken jag gav henne igår vara tillräcklig?"



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback